25.2.11

Cheers to the weekend

Havde omlagt skema i dag, så havde fri klokken 11. Lux med tidelig weekend. Tog på Joe and the juice med Freja. Seriøst, hvis jeg kunne, ville jeg leve af mad fra Sticks'n'sushi, Joe and the juice og Baresso. Hvorfor skal det bare være så forbandet dyrt? Vi tog derefter i biffen og så Mød min måske kone. Syntes faktisk at den var rigtig god og kan sagtens anbefale den. Den var sjov, romantisk og kom til at drømme mig lidt hen, da de bor på den mest overdrevede luksus-hotel på Hawaii. Bring me there! Har faktisk været på Hawaii, men jeg var 4 år og kan slet ikke huske noget derfra. Nå, men så vågnede jeg op til virkeligheden: stod i kulden i 25 min og ventede på bussen. Da jeg endelig kom hjem, havde jeg selvfølgelig glemt mine nøgler, så jeg måtte vente i yderligere 20 min på, at momse kom hjem og lukkede mig ind i varmen. Bortset fra den sidste del, har jeg haft en dejlig fredag. Partæj senere. Can't wait!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar