28.3.11

Får tiden til at gå

Fandt dette spørgeskema(?) på forskellige blogs og tænkte jeg ville udfylde det. Nok sjovere for mig at skrive, end det er for jer at læse. Men alså, jeg er syg og keder mig.

Navn: Ida
Fødselsdag: 05.02.95
Køn: Pige
Øjenfarve: Grøn
Hår farve: Brun
Højre eller venstre håndet: Højre
De sko du går i: Mine grå converse
Det du er bange for: Miste en jeg elsker
Din livret: Sushi!
Din første tanke når du står op: Døøøø og lad mig sove videre
Det du bedst kan li' ved dig selv: Mine øjne
Pepsi eller cola: Cola
Mcdonalds eller Burger King: McD. Har aldrig været på Burger King (i know, shocking)
Adidas eller Nike: Adidas
Ice tea eller te: Ice tea
Chokolade eller vanilje: Chokolade
Synger du: Kun når ingen kan høre mig
Går du i bad: Ja
Er du forelsket: Nope
Kan du li' skolen: Kun personerne
Vil du giftes: Ja
Kan du enes med dine forældre: For det meste

i sidste måned?....
Drak du alkohol: Ja
Blev du fuld: Ja
Shoppede du: Ja
Spiste sushi: Ja
Kom på en scene: Nej
Bagte hjemmelavede kager: Nej, men søs bagte kager til mig <3
stjålet noget: Nej

hvad skal drengen have?
...
Bedste øjenfarve: Brun eller grøn
Bedste hårfarve: Brun
Kort eller langt: Hvad der klæder ham
Højde: Bare han er højere end mig, men det burde ikke være et problem med mine 1,62 cm ;)

hvis jeg var?...
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juli - Of couse, lige midt i sommerferien
Hvis jeg var en dag i ugen: Lørdag
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 22.00
Hvis jeg var en planet: Jorden
Hvis jeg var et dyr: Hund - sove, spise, sove og blive nusset
Hvis jeg var en retning: Højre
Hvis jeg var et møbel: Seng
Hvis jeg var et træ: Palme
Hvis jeg var en blomst: Rose
Hvis jeg var et instrument: Tamburin eller rasleæg
Hvis jeg var en følelse: Forelskelse
Hvis jeg var en farve: Rød
Hvis jeg var en grøntsag: Gulerød
Hvis jeg var en bil: En hvid Range rover
Hvis jeg var en sang: Søvnløs med Burhan G. (haha ved det)
Hvis jeg var et tal: 8


det ene eller det andet?
...
Mad eller søvn: Mad
Lilla eller grøn: Lilla
Svømme eller ski: Svømme
Pizza eller salat: Pizza OG salat
Salt eller peber: Salt
Ketchup eller remulade: Ketchup
Bil eller lastbil: Bil


favorit?...
Farve: Rød
Film: Noget med kærlighed eller humor
Sko: Converse eller nogen med noget kilehæl
Sang: Mange
Butik: Weekday, H&M, Nasty gal, Top shop osv..
Sted at være: I et varmt land
Dyr: Hund
Person: Min mor!
Ting at gøre i din fritid: Fitness, fester, mine venner og det der
Type musik: Har en utrolig bred musik smag. Hører alt fra Burhan g til Mac Miller til Coldplay
Tv show: Pretty little liars, desperate housewife og 90210

Ingen kommentarer:

Send en kommentar