20.3.11

Tatoo

Har altid været meget imod tatoveringer, da det jo er en ting der vil sidde på en resten af livet og ikke kunne fjernes. Men her på det sidste har jeg altså skiftet lidt mening om det. Jeg er specielt vild med tatoveringen neders til hørjre, den med datoerne på. Hvis jeg skulle have den, ville jeg have min og mine to søskendes fødselsdatoer stående. Synes det er vigtigt at en dét der skat tatoveres, betyder noget for mig, da det jo vil sidde der resten af livet. Og mine søskende betyder alt for mig. Desuden kan jeg godt lide at den sidder i nakken, da den ikke er helt så synlig. Meeen der er jo hele to år til, at jeg bliver 18, så jeg har god tid til at finde ud af om jeg vil have en. Hvad synes i? er der en tatovering i specielt godt kan lide?
kys herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar