6.5.11

06052011

Tumblr_lkcl9vcye21qgbzwso1_500_large
Har haft en dejlig fredag. Som sagt havde jeg jo fri. Da jeg vågnede havde min brors kæreste lavet lækker brunch til os. Jeg tog til zumba, hvorefter jeg tog til lyngby og shoppede lidt med Lissa. Ville gerne lægge billeder ud af det jeg købte, men mit stik til kameraet er væk. Når det dukker op igen vil jeg gøre det. Her til aften skulle jeg jo have været i tivoli til fredagsrock, men det blev aflyst. I stedet tog jeg ud og spiste sticks'n'sushi med mommi. Lækkert! I morgen står den på kongens have med et par søde piger. glæder mig. 

2 kommentarer:

  1. Hej Ida, kiggede lige forbi. Fed blog du har! Jeg er nu blevet fast læser :-)
    Kig gerne forbi mig og min venindes:
    www.ellisorev.blogspot.com

    // Veronica

    SvarSlet
  2. Hej Vero og Sille. tak!
    Jeg vil kigge forbi jeres blog :-)

    SvarSlet