13.6.11

Ej men...

"Vi har aftalt, at der skal være to voksne til stede (i baggrunden) hele tiden og at festen slutter klokken 2 med mindre der er forældre, der vil stille op senere end klokken 2. Ungerne skal selv medbringe drikkevarer, dog ikke spiritus; men øl, breezers, cider, sodavand og lignende"
Jeeep, det er så sådan vores dimensions fest kommer til at forløbe. Tror at de dejlige forældre har taget rollen som fest-arrangører, så det er jo super. Tilbage til klassefest med rød sodavand, limbo, slikposer og anne gadegaard. Ej det er nok bare mig der er pessimistisk, men altså helt ærligt.... 
Og for at gøre det hele meget værre, så kan jeg selvfølgelig ikke finde en pæn dimensions kjole til en rimelig pris. Har ellers været igennem hele strøget, samt alle internet hjemmesider og har stadig ikke fundet nogen. Fuckn lort. 

2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har dig! Og tillykke med dine resultater mht eksamen :-)
    Er blevet fast læser og jeg håber, at du lige vil tage et smut forbi min blog også.
    //carolinepalkinn.blogspot.com

    Xoxo, caroline

    SvarSlet
  2. Tak skal du have!
    jeg vil kigge forbi din blog :))

    SvarSlet