22.6.11

Så er gæsterne gået. Vi har holdt studenter-receptions-fest for min bror, da han er blevet færdig med 3.g. Så huset har lige været fyldt med omkring 30 unge og voksne. Den ældre generation gik dog allerede ved 20 tiden. Det var super hyggeligt. 
Nu ligger jeg under min dyne, ser sex and the city, drikker fanta og melder mig ind i åndsvage grupper på facebook. 


"I wasn't that drunk" "Dude, you were asking my cat why he killed mufasa"
"hvor er du henne?" "IM IN MIAMI BIIITCH - Ej slap af, er hjemme
Du er så nedern at ikke engang skype testopkald vil snakke med dig
I never noticed that "lol" looks like a drowning guy. Guess hes not laughin
I don't drink.. LOL jk, I'm Danish
You know shits gonna go down when you get a straight line in tetris


lol, jeg burde gå i seng... 

1 kommentar:

  1. Hey, kan se du er fast læser på min blog - ville lige sige jeg har fået nyt domæne, da folk har haft problemer med at finde bloggen efter det! Det nye domæne er - amaliefallesen.blogspot.com

    Og tak fordi du er fast læser! :-))

    Hilsen Amalie

    SvarSlet