5.6.11

Undskylder for mine lidt for lange mellemrum mellem mine blogindlæg, men stresser sygo meget over alt der eksamens læsning for tiden. Min weekend har været helt i orden, hvis man ser bort fra alt der engelsk jeg har lavet. I fredags var jeg i tivoli med frejs. Til fredagsrock med suspekt. Forsår virkelig ikke deres musik. Alle sangene lød ens. Men da vi kom gratis ind, og da jeg ved hvor stor en fan freja er, kunne jeg jo ikke takke nej. I går var jeg til fest hos hr. madsen. Festen bestod af en masse knallertkørsel, dans til smølfe soundtracket, fiskefjæs, trampolin hop, kæderygning, utrolig meget snak med utrolig søde mennesker og whip my hair (og hold op man, hvor har jeg hold i nakken af det i dag!). Alt i alt, super hyggeligt! 
Tilbage til eksamenslæsning. farvel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar