23.7.11

Day Six - Five people who mean a lot (in no order whatsoever)

1. Familien - Selvfølgelig skal min familie med på listen. Jeg har de dejligste forældre og søskende som altid er der for mig og hjælper mig. Selvom vi kan have vores uenigheder, så elsker jeg dem mere end noget andet
2. Lissa - Jeg har kendt hende siden børnehaveklassen og selvom vi begge flyttede skole lykkedes det os at holde kontakten. Lissa kan altid se positivt på tingene og kan altid få mig i godt humør. Jeg stoler på hende 100 procent og hun hjælper mig altid, hvis jeg har problemer. Love heeer
3. Freja - Jeg har kendt hende siden 7., hvor jeg kom ind i klassen. Vi begyndte først at snakke med hinanden i 8. klasse, og siden har vi stort set lavet alting sammen. Vi minder om hinanden så meget så det er uhyggeligt og vi forstår altid hinanden. Hvis jeg har problemer er hun den første jeg ringer til og så hjælper hun mig altid <3
4. Siff - Hende kender jeg fra min gamle parallel klasse. Siff er altid i godt humør og det bliver jeg også altid når jeg er sammen med hende. Hun lytter altid til mig og jeg kan være ærlig overfor hende.Vi finder altid på de mest mærkelige ting at lave når vi er sammen og jeg keder mig aldrig i hendes selskab
5. Da boyz - aka drengene fra min gamle klasse. Selvom jeg har mistet kontakten til næsten alle pigerne fra den klasse, er jeg stadig blevet ved med at se drengene og det er jeg så glad for. De er den dejligste flok drenge og jeg er så glad for hver enkel af dem. De har altid været der for mig, og jeg kunne ikke forestille mig et liv uden dem

Desværre må listen ikke være længere. Der er nemlig mange flere der betyder meget for mig. (Ved godt at der står 5 personer. Men kan ikke kun vælge én ud fra min familie eller af drengene).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar