4.12.11



























Jeg har haft en dejlig weekend hjemme fra efterskolen, hvor jeg bare har slappet af og være sammen med min familie. Det har været mega hyggeligt. Om lidt tager jeg tilbage til skolen, hvor jeg kan se frem til en god uge. Mens hele skolen laver oso og projektopgave, har jeg fri mandag og tirsdag, hvor jeg bare kan sove længe og chille. Grunden til at jeg har fri, er fordi jeg skal i brobygning, men det er først på onsdag jeg skal det. - Derfor har jeg fri mandag og tirsdag. Overdrevet luksus.
Forresten glemte jeg helt at fortælle om min oso-opgave i sidste uge. Jeg arbejdede sammen med lucas og vi skrev om at være rejseguide. Vi havde en fucking fed uge og vi var godt tilfredse med vores fremlæggelse. Nu kan vi bare vente i et par uger på at få vores karakter, som forhåbentlig er god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar