13.1.12

Endelig weekend efter en lidt tough uge. Er helt smadret, både psykisk og fysisk. Var ude og løbe i går med Loui og var faktisk i overraskende god form, når man ser på at jeg ikke har løbet siden før jul. Men for helved' det kan mærkes i benene i dag. Weekendens planer: I aften i biograften med mutti og se klassefesten, i morgen skal jeg til øjenlægen (fuck mit lorte liv hvis jeg skal til at gå med kontaktlinser/briller) og så kommer freja hjem til mig og søndag skal jeg over i brøndby hallen sammen med de andre fra danselinjen og danse zumba. Vil opfodre alle til at komme. Det er skide sjovt og så støtter arrangementet kræftens bekæmpelse. Så er det mandag = kun 5 dage til skituren med skolen. Ihh jeg glæder mig. Vi fik vores husgrupper af vide i dag. Skal bo med louise, josefine og emily, så jeg er heeelt tilfreds. Fuck det bliver overdrevet. Can't wait! 
Det var alt, hej. 


Link til zumba-arrangementet



Ingen kommentarer:

Send en kommentar