18.1.12

Syg igen igen

Startede 2012 rigtig godt ud med at have hovedpine konstant i to uger. Gik til lægen, fandt ud af af det var pga spændinger i ryggen, fik en masse massage og hovedpinen gik væk. Var akkurat i skole i en halvanden dag før jeg blev syg igen. Nu med feber, ond i halsen og hovedet. Shitfuck. I dag skulle jeg hjem til min basislærer sammen med resten af basisgruppen og spise lækker aftensmad og hygge, men blev nødt til at melde fra. På lørdag skal jeg på skiferie med efterskolen og jeg krydser alt hvad jeg har, på at jeg når at blive rask. Jeg SKAL med.
Det positive ved at jeg har været syg er, at jeg har tabt mig 3 kg. Det var vidst nok også det eneste gode ved det. 
Nå, men nu vil jeg lægge mig under dynen og se endnu et afsnit af One tree hill og drikke en smoothie som Cecilia var så sød og lave til mig. 

1 kommentar:

  1. Rigtig dejlig blog!! Er nu blevet fast læser, håber du vil kigge forbi?
    Knus blob http://mademoiselle-happyeverafter.blogspot.com/

    SvarSlet