13.2.12

12022012





Har tilbragt hele min weekend hjemme hos Julie på amager. Det har været hjernedødt hyggeligt. Fredag tog Bibi, Julie og mig hjem til hendes mor hvor vi spiste en lækker salat og flødekartofler. Vi så x faktor, mens vi frådede chips, slik, æblekage og sodavand. Tror jeg tog mindst 3 kg på. Lørdag morgen tog Bibi hjem. Mig og Julie tog så hjem til hendes far, hvor Loui og Julies veninde, rikke, også joinede. Vi købte ind og lavede lækker mad. Senere på aftenen kom flere af Julies veninder. Vi lavede druklege og snakkede. Jeg tog hjem til Loui og sov og blev næste dag kørt hen til metroen, af hendes forældre.   
Nu er jeg så hjemme i søborg igen. Har hele huset for mig selv i de næste dage, da resten af familien er i sommerhus. Det er helt underligt at være alene. Jeg er vandt til at have mennesker om mig 24/7 - både på efterskolen og der hjemme plejer der også altid at være nogen hjemme. Så det er lidt ensomt, men samtidig også meget rart så jeg kan få slappet lidt af. Nu vil jeg spise noget lassange og håbe på at der kommer en god film i fjernsynet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar