28.5.11

I live for the nights i don't remember with the people i won't forget


Tumblr_lhjnzch6bf1qh5q5qo1_500_large






















Jeg havde virklig den bedste dag i går! Det var så fedt at stå der på taget og kaste karameller og vand i hovedet på de små unger. Og en ret befriende følelse at man for engang skyld kunne være ligeglad om man var hamrende gennemblødt. Showet gik også fint og det var så hyggeligt at spise på restaurant med klassen. Festen om aften var mærkelig, men fandme fed! Det var massere af druklege, dans (er øm i mine arme og ben af det i dag), isterningelege og så kom vores vikar fra skolen og partyede med os. Ret så morsomt eftersom han var temmelig fuld. Pernille og jeg tog senere hen til min gamle klasses fest. Fik snakket med en masse mennesker, som jeg ikke har snakket med siden jeg gik ud og hvor havde jeg dog savnet dem!! Fik aftalt at mødes med ulrikke og camilla snart. 
I dag stod jeg op klokken halv 9 (!), da jeg skulle ud og spise brunch med min fætter, hans kæreste og et par andre af hans venner. Virkelig hyggelig, trods tømmermænd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar