26.5.11

Sidste skoledag i morgen


























Og jeg glæder mig sindsygt. Har endelig fået styr på mit kostume. Fodboldspiller. Ret så kedeligt, men gad simpelthen ikke bruge 300 kr på noget tøj, jeg kun skal bruge én gang. Lånte derfor gratis fodboldtøj af mads. Det bliver så fryderen at stå der på taget og oversprøjte alle elever og lærere med vand og karameller. Det er bare dagen jeg har ventet på.
Jeg har dog stadig ikke styr på, hvad jeg skal have på om aftenen, til klassefesten. Har ingen penge, så kan ikke købe noget nyt. Men det er vel også lidt ligemeget, hvad jeg ender med at tage på, bare det bliver sjovt. Og det tror jeg det gør. Dem fra min gamle skole holder højest sandsynligt fest i nabohuset, så det bliver bare one big party. Efter min mening er det den bedste form for afslutning af folkeskolen. Feste med de to dejlige klasser jeg har tilbragt mine sidste 10 år i. Ja, det skal sgu nok blive godt. 
Men min bror har fødselsdag, 19 år, så skal på restaurant med min familie og hans kæreste. Ses blog! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar